Monday, February 26, 2018

HUBB '18 MENYATUKAN ANAK-ANAK JOHOR DI MESIR



DISEDIAKAN OLEH : NUR SYUADAH BINTI MOHD SALLEH
SETIAUSAHA HARI UKHUWAH JOHOR (HUBB '18)

RABAAH, 13 FEBUARI 2018 – Majlis Penutup Hari Ukhuwah Johor (HUBB ’18) telah berlangsung di Asrama Pelajar Johor Rabaah dengan jayanya. Program dimulakan dengan ucapan pembukaan oleh Ustaz Muhamad Syafiq bin Abd Rashid selaku Pengarah HUBB '18 seterusnya dirasmikan oleh Yang di-Pertua Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di Mesir (BKPJM) 17/18, Ustaz Norhalim bin Lokman.


Majlis Penutup HUBB '18 meriah dengan kehadiran yang ramai.
   
   Majlis diteruskan lagi dengan penyampaian hadiah bagi setiap acara yang dipertandingkan. Pasukan Umar (biru) serta pasukan Nusaibah (merah) telah berjaya merangkul gelaran juara bagi keseluruhan acara yang dipertandingan sepanjang HUBB '18 berlangsung.


   Kemeriahan majlis diteruskan lagi dengan slot taaruf pengantin bagi pasangan mempelai Ustaz Ahmad Helmi bin Subahan dan pasangannya Ustazah Farah Atiqah binti Abdul Manan.

   Seterusnya, tetamu diraikan dengan persembahan nasyid daripada kumpulan al-Wadi yang dijemput khas oleh pelaksana program pada kali ini. Majlis diakhiri dengan tayangan video program dan sesi fotografi.


al-Wadi masih berbisa.

Tayangan video menggamit memori setiap anak-anak Johor di Mesir.



   Semoga dengan penganjuran Hari Ukhuwah Johor (HUBB ’18) pada kali ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara anak-anak Johor di Perlembahan Nil seterusnya beroleh keredaan serta keberkatan daripada Allah S.W.T.


No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...