Friday, February 23, 2018

INDOOR GAME, SATU PERSAINGAN SIHAT


DISEDIAKAN OLEH : NUR SYUADAH BINTI MOHD SALLEH
SETIAUSAHA HARI UKHUWAH JOHOR (HUBB '18) BKPJM 2017/2018

MADINAT NASR, 11 FEBRUARI 2018 – Konsep yang diketengahkan dalam Hari Ukhuwah Johor (HUBB '18) yang dianjurkan oleh Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di Mesir (BKPJM) 17/18 pada tahun ini dibahagikan kepada beberapa tema iaitu outdoor game, indoor game dan ilmiah.

   Antara acara yang dipertandingkan dalam indoor game pada hari kedua HUBB '18 ialah sepak takraw, ping pong, carrom, dart serta PES dan pasukan Umar telah berjaya meraih markah tertinggi sekali gus menewaskan pasukan lain.

   
   Bagi peringkat mahasiswi pula, acara yang dipertandingkan ialah sukan memanah, explorace, acara cuba teka, rebut kerusi serta masak atas angin dan kesemua pasukan telah menunjukkan kesungguhan dan semangat kesukanan yang tinggi.

   Program diakhiri dengan slot bual bicara bertajuk “Our Reality Our Responsibility” yang telah berlangsung di Asrama Pelajar Johor di Rabaah dan di Hayyu Thamin dengan menampilkan pengisi daripada mahasiswa dan mahasiswi Johor sendiri.


No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...