Wednesday, December 30, 2015

Ramah Mesra Pimpinan dan Perubatan Cawangan Azhar Johor

RAMAH MESRA PIMPINAN DAN PCA JOHOR




KAHERAH, 26 Disember 2015 – Ahli Jawatankuasa Tadbir (AJKT) dan Hal Ehwal Wanita Islam (HEWI) Badan Kebajikan Pelajar-Pelajar Johor Di Mesir sesi 2015/2016 telah mengadakan satu pertemuan bersama pelajar Sains Kesihatan Johor dari Perubatan Cawangan Azhar (PCA).

 Ziarah Mahabbah AJKT & Hewi  BKPJM berlansung di Darul Hamka, Hayyu Sabi’e. Program  ini dibawah kelolaan Lajnah Perancang iaitu Ustaz Mohd Nur Syaza. Antara objektif ziarah adalah untuk mengeratkan lagi hubungan silaturrahim diantara anak Johor Pelajar Sains Kesihatan dengan pimpinan BKPJM.

Program bermula dengan solat maghrib secara berjemaah. Seterusnya ,diteruskan dengan sesi taaruf dan pengenalan BKPJM secara ringkas. Pelbagai persoalan dan cadangan yang diutarakan oleh mereka. Majlis diakhiri dengan penyampaian watikah perlantikan mandub dan mandubah bagi Perubatan Cawangan Azhar (PCA), saudara Nor Ilmi bin Juzuli dan saudari Atiqah Faizah bte Omar.

Semoga dengan ziarah mahabbah yang dijalankan dapat meneruskan hubungan kekeluargaan antara Pelajar Sains   Kesihatan Johor dengan Badan Kebajikan Pelajar-Pelajar Johor di Mesir. –aljauhar-


No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...