Monday, December 14, 2015

Kempen Pelancaran Jom Musyrif

KEMPEN PELANCARAN JOM MUSYRIF



KAHERAH,6 NOV- Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di  Mesir (BKPJM) 14/15  dibawah Unit Kebajikan dan Kemanusiaan  telah menganjurkan satu program yang diberi nama ‘JOM MUSYRIF’. Antara objektifnya ialah membantu  dan juga menjaga keselamatan dalam  kalangan ahli. ‘KEMPEN JOM MUSYRIF’ telah dirasmikan oleh Yang diPertua BKPJM, saudara Usamah Bin Aris.
                  Antara pengisian yang disusun oleh pihak penganjur ialah penerangan etika musyrif yang disampaikan oleh saudara  Wan Mohd Aniq Azizi Fitri Bin Zainudin dan Ustaz Muhammad  Arif Bin Haron  dan sesi soal jawab mengenai masalah musyrif dalam kalangan ahli serta jualan button ‘JOM MUSYRIF’.

            Akhirnya, majlis melabuhkan tirai dengan penyerahan watikah perlantikan kepada barisan musyrif yang telah dilantik. Diharapkan dengan berlangsungnya program ini, dapat membina satu sifat kerjasama dan  toleransi dalam kalangan ahli serta  dapat menjaga kebajikan ahli di Ardhu Kinanah ini.

No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...