Sunday, July 2, 2017

BKPJM, PCM KINI 1 KELUARGA



RABAAH, 27 Jun - BKPJM akhirnya telah menjalinkan kerjasama secara rasmi bersama Perubatan Cawangan Mansurah (PCM). Pada sesi ini, BKPJM telah mengemukakan tema "Kebersamaan Mengukuh Kesatuan" dan di antara salah satu misi pembawaan BKPJM yang dibawa oleh tema tersebut adalah mengukuhkan hubungan luar BKPJM. Oleh itu, antara inisiatif yang diputuskan bersama bagi menjayakan tema dan pembawaan ini, BKPJM telah bersetuju menjalinkan kerjasama secara rasmi bersama PCM.

Perjanjian persefahaman ini telah disempurnakan oleh YDP BKPJM Ustaz Muhammad Arif Bin Hamzah dan Dr. Khairul Anuar Bin Jaafar dalam program Senandung Kasih di Aidilfitri 2017 yang bertempat di Dewan Asrama Pelajar Johor Rabaah. Antara isi kandungan dokumen persefahaman tersebut, kedua-dua belah pihak bersetuju untuk saling bekerjasama dalam apa jua bentuk program, aktiviti mahupun gerak kerja demi kemaslahatan bersama.

Diharapkan agar kerjasama ini dapat mengukuhkan lagi kekuatan dan kerjasama diantara Mahasiswa pengajian Islam dan mahasiswa pengajian sains kesihatan di kaherah dan muhafazah. - Wartawan BKPJM.

No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...