Thursday, February 22, 2018

PEMBUKAAN HUBB '18 DISAMBUT MERIAH



DISEDIAKAN OLEH : NUR SYUADAH BINTI MOHD SALLEH
SETIAUSAHA HARI UKHUWAH JOHOR (HUBB '18) BKPJM 2017/2018

KAHERAH, 10 FEBUARI 2018 – “Family Is The One", tema yang diketengahkan oleh Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di Mesir (BKPJM) 17/18 bersempena program Hari Ukhuwah Johor (HUBB '18) merupakan antara inisiatif bagi menyatukan anak-anak Johor sekaligus meraikan walimatul urus mereka. Program ini berlangsung selama empat hari dan dijalankan secara berasingan di Nadi Syabab, Musallas bagi mahasiswa dan Nadi Syabab, Hayyu Sadis bagi mahasiswi.

Sebanyak empat pasukan telah dibahagikan dengan setiap pasukan daripada kalangan mahasiswa dan mahasiswi bagi merebut tempat dalam pelbagai acara yang dipertandingkan khususnya bagi acara Piala YDP (Futsal) dan Piala Ketua Hewi (Bola Jaring). Piala Yang di-Pertua telah berjaya dimenangi oleh kumpulan Abu Bakar (merah) manakala pasukan Safiyyah (hijau) telah berjaya memenangi Piala Ketua Hewi.


Program diakhiri dengan penyampaian hadiah kepada semua pemenang. HUBB '18 benar-benar mendapat sambutan yang menggalakkan daripada anak-anak Johor termasuk dari luar muhafazah yang turut hadir bagi menjayakan objektif HUBB '18.




No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...