Sunday, September 2, 2018

DAURAH FEQH KORBAN SEMPENA HARI RAYA AIDILADHA 1439 H



DISEDIAKAN OLEH : GHAZALI BIN AB KADIR

SETIAUSAHA SACRIFICE OF AIDILADHA (SOFWAH '18)

KAHERAH, 19 Ogos 2018 - Badan Kebajikan Pelajar- pelajar Johor di Mesir saban tahun menganjurkan program Sambutan Hari Raya Aidiladha dan pada tahun ini telah diberi nama Sacrifice Of Aidiladha (SOFWAH ’18) dengan bertemakan ‘Hikmah Pengorbanan Memupuk Kesatuan’. SOFWAH ’18 telah membuka tirai pada petang 19 Ogos 2018 dengan Daurah Feqh Korban yang telah dibentangkan oleh Ustaz Ahmad Izzat Irfan bin Izani bertempat di Dewan Asrama Pelajar Johor Rabaah, Kaherah.



Daurah yang bermula pada jam 3.30 petang hingga 8 malam itu telah mendapat sambutan yang amat positif dan juga kehadiran yang memberasangkan lebih-lebih lagi daripada adik-adik mahasiswa baru. Antara perkongsian daurah yang telah telah disampaikan di dalam pembentangan tersebut adalah berkaitan kaedah dan aturan penyembelihan. Selain itu, daurah ini juga diakhiri dengan tayangan video promo SOFWAH '18 yang dibuat oleh Eksekutif Promosi dan Teknikal.



No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...