Tuesday, September 5, 2017

[ SPR BKPJM 2017 : PENGISYTIHARAN CALON KALI KEDUA ]


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Saya Nik Mohammad Azahari bin Nik Salleh selaku individu yang telah diamanahkan sebagai Pengarah Suruhanjaya Pilihanraya Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di Mesir 2017 (SPR BKPJM) bagi menguruskan proses pemilihan kepimpinan BKPJM bagi sesi 2017/2018 bersama pegawai-pegawai SPR BKPJM yang dilantik.
Untuk makluman semua, pihak SPR BKPJM telah membuka bilik gerakan SPR BKPJM yang bertempat di Bait Mustofa untuk pencalonan Yang di-Pertua (YDP) & Ahli Jawatankuasa Tadbir (AJKT) dan Bait Hasanah untuk pencalonan Ketua Hal Ehwal Wanita Islam (HEWI) & AJK HEWI bagi kepimpinan BKPJM sesi 2017/2018. Sesi pencalonan dibuka bermula pada 28-30 Ogos 2017, manakala sesi bantahan calon pula pada 31 Ogos 2017 yang lalu.

Pihak SPR BKPJM telah membuka pencalonan bagi memilih SEORANG Yang di-Pertua (Borang A), 7 ORANG AJKT (Borang B, SEORANG Ketua HEWI (Borang C) dan 6 ORANG AJK HEWI (Borang D). Oleh itu, sepanjang proses pemilihan berlangsung pihak SPR BKPJM telah menerima pencalonan sebanyak 1 borang A, 7 borang B, 1 borang C dan 6 borang D dengan tanpa sebarang bantahan.

Sehubungan dengan itu, sukacita dimaklumkan bahawa semua calon MENANG TANPA BERTANDING. Sekian, Terima kasih. Siiru a'la barakatillah.
"BERSIH, TELUS, AMANAH"
Yang Menjalankan Amanah,
Nik Mohamad Azahari bin Nik Salleh,
Pengarah SPR BKPJM 2017.


No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...