Monday, January 18, 2016

KENYATAAN RASMI YANG DIPERTUA BADAN KEBAJIKAN PELAJAR-PELAJAR JOHOR DI MESIR



[KENYATAAN RASMI YANG DIPERTUA BADAN KEBAJIKAN PELAJAR-PELAJAR JOHOR DI MESIR]
Assalamualaikum wbt.
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين، وعلى آله وأصحابه أجمعين.
Hari ini, 18 Januari 2016 merupakan hari bersejarah kepada Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di Mesir (BKPJM). Hari sejarah hitam, yang mana Pejabat Rasmi BKPJM telah dipecah masuk oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dengan segala barang dan aset BKPJM dibawa keluar dari Pejabat Rasmi BKPJM.
Saya selaku Yang DiPertua (YDP) BKPJM, meminta kepada seluruh ahli untuk bertenang terhadap apa yang telah berlaku pada hari ini. Diminta juga pada semua ahli untuk tidak melakukan sebarang tindakan peribadi sebelum arahan YDP dikeluarkan.
Saya juga meminta kepada seluruh ahli untuk memberi kepercayaan sepenuhnya kepada Barisan Pimpinan BKPJM untuk menyelesaikan masalah yang telah berlaku ini.
In shaa Allah, pada malam ini diminta kepada seluruh ahli untuk mengadakan Solat Sunat Hajat dan Bacaan Hizib Bahr agar urusan Barisan Pimpinan dipermudahkan dan agar situasi ini dipermudahkan dan di beri bantuan oleh Allah Ta'ala.
Sekian sahaja daripada saya dan terima kasih kepada semua ahli yang sentiasa bersama dengan kesatuan induk Anak Johor di Mesir ini.
Muhammad Ariff bin Haron
Yang DiPertua,
Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor di Mesir,
sesi 2015/2016
:: Memurnikan Pemikiran Melestarikan Kesatuan ::
:: Keilmuan Memangkin Kesatuan Islam ::
:: Kebajikan dan Perpaduan ::

No comments:

Post Terbaru

Asrama Pelajar Johor : Hak Kita, Jasa Mereka

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Firman Allah S.W.T : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْ...